Jak úspěšně vydat hudbu v roce 2025

Miloš Blaháček


Chystáte se vydat novou hudbu v roce 2025? Pak jste na správné adrese! V dnešní době, kdy denně vychází více než 100 000 skladeb, už nestačí jen nahrát hudbu na streamovací platformy a doufat v úspěch. Klíčem k prosazení je propracovaný marketing a promyšlený plán vydání. V tomto návodu se podíváme na to, jak by měl vypadat úspěšný release hudby a jak se můžete zviditelnit.


stáhnout manuál v PDF

Cirg - o nás

CIRG – Skupina pro výzkum kulturních průmyslů se zabývá výzkumem kulturních a mediálních průmyslů, zejména aktuálními problémy, výzvami a konflikty, které vznikají v důsledku napětí mezi právem duševního vlastnictví, obchodními modely kulturních průmyslů, digitalizací a platformizací kulturních odvětví a změnou spotřebitelských návyků. Název skupiny je akronymem anglického názvu „Cultural Industries Research Group“. Skupinu tvoří sdružení nezávislých odborníků působících na různých výzkumných pracovištích v oborech mediální studia, právo duševního vlastnictví, mediální právo, etika médií, kulturní ekonomie a kulturní management, audiovizuální studia, sociologie kultury a datová analýza. Skupina funguje na základě projektového financování prostřednictvím projektů aplikovaného (TAČR, NAKI, Fondy EHP a Norska, OP JAK ITI), základního (GAČR, ZIF Bielefeld, OP VVV Excelentní výzkum, OP JAK SHUV) či smluvního výzkumu (Státní fond kinematografie, Asociace producentů v audiovizi).